Member details

Utrecht Stad

Utrecht Stad
Utrecht Stad (26071)
Join

Sort by: -Old first- | New first

15 Jun, 11:57
Word dan vrijwilliger bij Ekko!

Als vrijwilliger bij Ekko heb je vele voordelen. Je kunt namelijk áltijd gratis naar binnen bij concerten en dansavonden. Dat scheelt je gemiddeld 10 euro per keer! Je kunt hierdoor veel nieuwe muziek leren kennen en je hebt altijd een plek waar je 's avonds laat kan komen feesten.
Ekko wordt grotendeels gerund door vrijwilligers en dit maakt de sfeer onderling erg fijn en gezellig. Je leert binnen korte tijd veel nieuwe mensen kennen.
Na een avondje werken kun je lekker naborrelen en eens per jaar gaan we met zn allen op medewerkersweekend. Verder zijn er gedurende het jaar regelmatig leuke activiteiten en ook de maandelijkse medewerkersbijeenkomst is altijd een gezellig gebeuren met gratis drank.

Op dit moment zijn we voornamelijk op zoek naar barmedewerkers. Zelf sta ik ook regelmatig achter de bar en het is een erg leuke groep collega's waar je in terecht komt. Vooral tijdens concerten werken vind ik erg leuk. Zo kun je lekker biertjes tappen en ook nog eens genieten van een mooi concert.

Geïnteresseerd? Stuur dan een mailtje naar info@ekko.nl en dan hopen ik en de rest van de vrijwilligers je snel te zien in ekko!!
24 Jun, 13:36
*schopt omhoog*
5 Jul, 23:27
vriendinnetje van mij werkt er

Subject Started by  Replies   Last 
Hanna (Randstad)
0 yesterday, 16:12
Hanna (Randstad)
0 yesterday, 16:08
Ik zoek een kamer!!! :bagonhead:
4 yesterday, 10:55
...Ro"